- 1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej “Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną na odległość przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej “Regulamin”] na terenie Polski. Nie prowadzi sprzedaży za granicę.
- Właścicielem Sklepu jest firma:
GABI Jolanta Ambrożewicz,
Białostoczek 10/3, Białystok,
NIP: 542-291-92-31
REGON: 200381527
tel. 510 590 304, adres email: kontakt@marketing-interakcyjny.pl,
numer bankowy do wpłat:
mBank
68 1140 2004 0000 3202 7018 3423,
wpisana do CEIDG, zwana dalej Sprzedawcą
- Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w katalogu, wprowadzania nowych towarów lub usuwania towarów wycofanych ze sprzedaży oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian.
- 2
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- Poprzez „Koszyk” Sklepu internetowego
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Przedmiotem zamówienia mogą być wyłącznie artykuły wymienione w obowiązującym w chwili składania zamówienia katalogu internetowym.
- Zamówienia w Sklepie mogą składać wyłącznie osoby pełnoletnie, które założyły konto klienta sklepu. Osoba posiadająca takie konto zwana jest dalej Klientem.
- Zakładając konto Klient wyraża jednocześnie zgodę na otrzymywanie informacji technicznych dotyczących funkcjonowania tego konta na adres e-mail podany podczas rejestracji. Informacje takie nie są informacjami handlowymi w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204).
- Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie:
- dla zamówień płatnych przelewem – w momencie otrzymania pieniędzy na konto Sklepu,
- dla zamówień płatnych w inny sposób np. System płatności PayPal, czy Pay By Net- w momencie przekazania środków do dyspozycji Sprzedawcy.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar (jeśli dotyczy to przedmiotów fizycznych) jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Po zrealizowaniu zamówienia, w momencie przekazania towaru dla przewoźnika lub w czasie wysyłki przedmiotu zamówienia w wersju elektronicznej, Klient otrzymuje informację o wysłaniu towaru.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
- 3
Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- 4
Wysyłka towaru i formy płatności
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy bądź za pośrednictwem maila.
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- Czas oczekiwania na przesyłkę towaru fizycznego to czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy wynoszący zwykle 1 dzień roboczy w przypadku dostawy przesyłką kurierską lub od 2 do 5 dni w przypadku wysyłki za pomocą Poczty Polskiej.
- W przypadku zaginięcia przesyłki mają zastosowanie ogólnie obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego i prawa przewozowego.
- Sklep realizuje wysyłki korzystając z usług Poczty Polskiej oraz za pomocą firmy kurierskiej.
- Przesyłka może być zrealizowana za pomocą Poczty Polskiej, o ile waga paczki nie przekracza 5 kg i jej wartość nie jest większa niż 500,00 zł. W pozostałych wypadkach przesyłka może być zrealizowana jedynie za pomocą firmy kurierskiej.
- W przypadku wysyłki firmą kurierską, jeśli waga zamówionego towaru przekracza 30 kg, to towar dzielony jest na oddzielne paczki. W tej sytuacji koszt przesyłki liczony jest od każdej paczki oddzielnie.
- Koszty przesyłki są następujące:
- Poczta Polska: do 5 kg – 13,53 zł
- Firma kurierska: do 30 kg – 15,99 zł
- Przesyłka elektroniczna: 0 zł
- Przy zamówieniach na kwotę brutto przekraczającą 250 zł dostawa jest bezpłatna.
- W Sklepie dopuszczalne są następujące formy płatności:
- przedpłata na konto– płatność przelewem na konto bankowe Sklepu przed wysyłką towaru,
- płatność elektroniczna– najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
- leasing – wysyłka towaru następuje po otrzymaniu potwierdzenia z instytucji finansującej faktu podpisania umowy kredytowej,
- Przesyłki Pocztą Polską, w zależności od wagi i gabarytów, realizowane są jako listy polecone priorytetowe lub paczki priorytetowe.
- 5
Procedura reklamacyjna
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć sprzedawane towary bez wad.
- Sprzedawca udziela gwarancji na nośnik, na którym dostarczany jest program (w przypadku oprogramowania). W przypadku uszkodzenia nośnika podczas transportu należy w pierwszej kolejności skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając na adres kontakt@marketing-interakcyjny.pllist zawierający:
- opis towaru (nazwa programu, wersja, itp.),
- numer faktury zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
- dane do kontaktu (imię i nazwisko, adres e-mail oraz telefon),
- opis nośnika, który uległ uszkodzeniu.
Sprzedawca po otrzymaniu reklamacji przekaże instrukcje w sprawie dalszego postępowania.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, to przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- W przypadku uznania reklamacji nośnik zostanie wymieniony na nowy i ponownie dostarczony Klientowi na koszt Sprzedawcy.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do tego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się na stronie UOKiK w zakładce dotyczącej rozstrzygania sporów konsumenckich.
- 6
Zwroty towarów
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie – jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy – zwrócić zakupiony towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności obejmujące cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru do odbiorcy.
- Jeżeli przy składaniu zamówienia Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (tj. kosztów przekraczających koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia).
- Klient płaci za odesłanie towaru do Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Formularz zawierający wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Sklepu, wysyłany jest do Klienta pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta, a także dołączany do przesyłki z zamówieniem wysyłanej do Klienta.
- Wysyłając towar do Sprzedawcy należy zapewnić, aby nie nastąpiło jego uszkodzenie podczas transportu, gdyż wysyłka towaru w tym trybie następuje na ryzyko i koszt Klienta.
- Prawo do zwrotu towaru, o którym mowa w poprzednich punktach obowiązuje tylko w stosunku do towarów zakupywanych przez Klientów będących Konsumentami w rozumieniu ustawy, o której mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu.
- Ze względu na cyfrowy charakter niektórych z produktów, nie można dokonać ich zwrotu po dokonaniu instalacji i otwarciu pliku.
- 7
Ochrona danych osobowych
- Klient, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą. W przypadku podania przy tworzeniu lub aktualizacji konta nieprawdziwych danych Sprzedawca zastrzega sobie prawo usunięcia konta, z którym są one związane.
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca – firma GABI Jolanta Ambrożewicz, ul. Białostoczek 10/3, 15-869 Białystok.
- Zakładając konto Klient wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę, w celach związanych z realizacją sprzedaży towarów, podanych przez siebie danych osobowych. Informacje dotyczące zasad ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności
- Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, a także prawo ich poprawiania i żądania usunięcia. W celu usunięcia danych należy wysłać odpowiednie żądanie na piśmie pod adres Administratora lub e-mailem na adres kontakt@marketing-interakcyjny.pl z adresu e-mail wykorzystanego podczas rejestracji w sklepie (wymaganie dotyczące weryfikacji nadawcy).
- Klient zobowiązuje się do wykorzystywania posiadanego konta zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz zasadami etykiety korzystania z sieci Internet.
- 8
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
- 9
Inne postanowienia
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.